пятница, 24 апреля 2015 г.

    Картина у майбутньому ;)

    Оооо! :) Навіть незнаю з чого почати розповідь, так само незнаю який придумати заголовок для цього витвору ))
    На момент виконання цієї композиції, я вже придбала собі професійний інструмент - пірограф, для спрощення та підвищення якості виконання роботи, а також почала використовувати не тільки атласні стрічки, а й тканини. Тканини саме цих кольорів мені подарувала мама, так несподівано і приємно :) Вона дуже любить троянди, можливо цей факт надихнув мене створити саме їх, а можливо і те, що на той момент я нічого іншого уявити не могла. Не маючи практики у виконанні складних пелюстків, боязно було братися за щось надзвичайне, а змарнувати тканину на дрібні квіточки було шкода, тому народився такий зажим для волосся! Так я не помилилася і Ви все вірно прочитали - це зажим для волосся))))))))
    Дивлячись на нього зараз, через великий проміжок часу та практики, я думаю....ні, я впевнена, що відламаю зажим та зроблю картину з цим букетом троянд. Виходити з дому, з такою екібаною на голові - ох, ох. :))))))))


Комментариев нет:

Отправить комментарий