среда, 6 мая 2015 г.

   Спогади про маленькі дрібненькі ґудзики )))

      Ще маленькою мене дуже тішили ґудзики, мати висипала їх мені на підлогу під столом (де був мій уявний будиночок, мій особистий простір) і я годинами могла їх роздивлятися, сортувати та перекладати з купки на купку, одній мені відомій послідовності. Простежити якесь направлення було неможливо, в кожній купці були різноманітні ґудзики, за кольором, кількістю дірочок, з ніжкою чи без....але не дай Боже, перекласти комусь один ґудзик з однієї купки в іншу ))))))))))
    А ще в мене є один теплий спогад про бабусині ґудзики. Вони знаходилися в квадратній дерев"яній коробочці чорного кольору, але з круглим отвором. Я заглядала в той отвір і бачила наполовину заповнену тару ціми дрібними кругляшками,переважно темних кольорів, а ще вдихала запах польових квітів....звіробій, чебрець, ромашка.....
    Незнаю чому, але мені дуже подобаються роботи з цим видом фурнітури. Є чудові картини, букети та цілі інсталяції з ґудзиків. І для мене вони всі неперевершені та надзвичайно цікаві!!!






А ще знайшла в інтернеті рецепт печива у вигляді ґудзиків, можна спробувати приготувати з діточками. Успіхів Вам та гарного настрою. ;)




http://kamelena.ru/recipe/Pechene-Pugovicy/


Комментариев нет:

Отправить комментарий