среда, 16 сентября 2015 г.

100-тий пост або грошове дерево.

    Інколи мені здається, що ця картина існує вже років десять, але насправді, їй немає 4-х.
    Вишивала її після весілля, для своєї свіжоспеченої сім"ї. Використовувала атласні стрічки шириною 0,5см та менше. Стовбур дерева робила зі справжньої лляної нитки вийнятої з полотна, яке пряла моя прабабуся. Пофарбувала нитки за допомогою фарб для тканини, а також розмалювала фон. А потім листочок за листочком, від темного до світлого, вишивала та закріплювала....капець))) думала тоді, що сдурію))) не уявляєте, як вона мені набридла! Набридла так, що ще в процесі роботи вирішила подарувати її мамі. :)
    З монетками також була своя історія-комедія-трагедія. Взагалі вони були призначені для дерев з дроту, ну знаєте, продаються такі бонсаї. Я їх зробила, (декілька штук-на подарунки), а потім "заднім розумом" вирішила почистити монетки і як ви думаєте чим? тадам ))) Завжди Coca-Cola)))) Не смійтесь - монетки блищали, як нові копійки!!! Але не всі :( На деяких були темні розводи, які не відмивалися. Треба було виправляти ситуацію, і я занурила дерева у білизну на деякий час. Коли дістала, результат був ще гірший - на деяких був рожевий наліт!!! Oh, my God!!! Потім я намагалася відмити їх Gala, Domestos, і ще.... вже не пам"ятаю чим!!! Але врятувати їх не змогла.
    Розібрала всі дерева, перебрала вцілілі копійки і найкращі, найчистіші, най-най-най пришила до вишитої картини. Оформили в рамку та повісили на стіну. І, як завжди у мене буває, через деякий час я цю картину полюбила, прив"язалася до неї і навіть вже жалкую, що подарувала )))) Але вісить-то вона в моїй кімнаті... ))))


2 комментария:

  1. Осьо! А казала, що тільки канзаши робиш! Аж тут ось яка краса! Що ти там ще кльове ховаєш?

    ОтветитьУдалить
  2. Та в мене тут ціла комірчина папи Карло, з усякими скарбами власного виробництва))))) Можливо якось викладу фото інших робіт, і спідницю на ялинку сфотографую та покажу. А завтра почну вишивати нову картину бісером (обов"язково відзвітую ;)) Коротше - цікаве ще попереду ;)

    ОтветитьУдалить