вторник, 8 сентября 2015 г.

Обруч №32

    Буває хочеш зробити річ, починаєш, а потім як ступір - бац! і все, ні кроку далі. І лежить це починання довго-при-довго.
    Так і у мене було з цією квіткою. Зробила пелюстки і на цьому все закінчилось, нічого не зростаеться і не ліпиться. Лежали ці пелюсточки серед інших моїх робіт, та тільки настрій мені псували, коли на них натрапляла. А виявляеться вони вичікували )))
    Як завжди буває в таких ситуаціях, настає той день коли треба завершувати розпочате. Ти вертаешся до виробу і завершуєш його на одному диханні.
Мабуть за час перерви, у підсвідомості, ідея визріла і дозріла ;)




2 комментария:

  1. О, накінець ти з"явилась! А то я вже перейматься почала, куди ти зникла і де твої нові роботи))))

    ОтветитьУдалить
  2. Так, я знову тут ))) Мала пішла в садочок і тепер у мене є не багато часу, для того щоб викласти всі свої роботи, які були зроблені, ще до відпочинку ;)

    ОтветитьУдалить