среда, 23 сентября 2015 г.

Резинки №20 Шкільні роки

    Ці урочисті, білосніжні напів-кулі асоціюються у мене з першим дзвоником у школі :). Де дітям кажуть, що вони вже стали дорослими, мають старанно навчатися, виконувати домашні завдання, багато читати, бути сумлінними, завзятими....і всі такі щасливі ))))..... у перший день ))))


    
    А Ви пам"ятаєте свій перший дзвоник, чи може останній? Чи є у Вас хоч одна фотографія з великими святковими бантами на хвостиках? Коли навколо всі були такі гарно вбрані - чорний низ, білий верх, посмішки подружок та товаришів, букети квітів, сміх, гам,....одним словом свято! В мене є таке фото, воно чорно-біле, тато фотографував ;)....

Мій 1-Г клас )) Я в центрі, за дівчинкою, що тримає спідничку ;)


А ці фото, на яких добре видно минулу моду. Білі гольфики, мережевні фартушки, шкільні портфелі, банти у зачісках, троянди в целофані ))).....і всі так рівненько стоять, мабуть чекають коли вилетить пташка ;)

Я з сестрою.                                         З подружками.









Комментариев нет:

Отправить комментарий