вторник, 15 сентября 2015 г.

Поринула у дитинство.... незабаром повернусь )))

    Привіт-привіт-привіт ))))) Незнаю, як Ви, але я, мабуть, в дитинстві не награлась))) Бо час від часу, на мене щось находить і я вигадую собі додаткову роботу, а потім сиджу, роблю і тихо лаюся, нащо воно мені було треба )))), (шуткую, насправді я знаю для чого і для кого я це роблю). Ось і тепер, після літнього відпочинку, руки чешуться, щось робити, творити, а так як я планую виходити на основну роботу, то починати якісь довготривалі проєкти не хочеться.
    І тут в моїй пам"ять спливають чудові іграшки з такого матеріалу, як - фетр :). М"якенькі, гарненькі, легко шиються, та величезне різномаїття ідей!! Колись блукаючи інетом натрапила на сайт http://shillopop.com про розвиваючі іграшки з фетру, логопедичні заняття та навчання дітей у грі. Мені там сподобалось багато чого, але вибір пав на пальчикові персонажі з казки Ріпка. І ось не довго думаючи, я їх покроїла ))))



    Вгледіла моя мала на столі такі яскраві "незнає що", прибігає до мене і кричить: "Дай мені", а я їй відповідаю, що це тільки детальки, а їх ще не зшила, а вона мені: "Даааай! Я буду детальками гратися!" )))) Коротше кажучи, пошила я їх поки дитина була в садочку. Ось що у мене вийшло. ;) Ріпка, дід, бабка, онука, собачка Жучка, кицька Мурка та мишка )))


Трошки погралася сама ))) та зробила групове фото )))



А це вже, забравши своє дитинча з дитячого садочка, граємо удвох ;)


    На цьому пальчиковому театрі я не зупинюсь))) Я точно знаю! :) У минулому році, до новорічних свят я шила спідницю на ялинку і на ній робила аплікацію із фетру. Тоді так від неї втомилася, що навіть окремо її не сфотографувала (виправлюсь). Минув рік і мені вже самій цікаво дістати та подивитися на неї.
    Такі речі є довговічні, вони створюють затишок у родині та несуть за собою якісь сімейні традиції і щасливі спогади. Для мене це важливо! 
                                                                                                   Творчого натхнення і Вам! :)


2 комментария:

  1. Я оце дивлюсь і думаю, як твоїй малечі з мамою повезло! Крім того, що ще не награлась, то й сама може створити з чим гратися! Клас!

    ОтветитьУдалить